Jak u nás objednat, zaplatit a dopravit

Kdy zboží dojde?

O naše výrobky je v současnosti takový zájem, že nestíháme dodat zakázku dříve jak do čtyř až pěti týdnů. U jednotlivých výrobků se snažíme uvádět aktuální dobu dodání. Pokud objednáváte na narozeninovou či jinou oslavu, sdělte nám datum v poznámce objednávky a my se dané datum budeme snažit vykrýt, bude-li to možné.

 

O penízcích 

Ceny zboží uvádíme včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nemusíte mít strach z nějakých skrytých položek. Ceny zboží zůstávají platné po dobu, kdy jsou zobrazovány v eshopu.

Platbu objednávky u nás můžete provést následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem
  • V hotovosti nebo kartou na dobírku v místě určeném zákazníkem v objednávce
  • Rychlým online převodem těmito metodami:
  • Hotově při převzetí

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od přijetí objednávky. Po obdržení Vaší objednávky budete mít k dispozici všechny platební podklady nebo QR kód (pro případ bankovního převodu) a nebo Vás přesměrujeme na platební bránu, kde si vyberete metodu platby, která bude pro Vás nejlepší (online převod). Obdržení platby Vám potvrdíme emailem. Vytištěnou fakturu na zakoupené zboží přibalíme k objednávce.

 

Jak vám prkno dopravíme

Při objednávce si sami zvolíte, jaký způsob Vám bude nejvíce vyhovovat. 

  • Osobní odběr - ZDARMA
    • je možný na adrese Bohdíkovská 40, Šumperk. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dáme Vám emailem vědět. Alespoň jeden den dopředu je potřeba se telefonicky ( +420 777 676 832) domluvit na čase vyzvednutí.
  • GEIS - doručení na Vámi zadanou adresu 139 Kč
    • V den převzetí i doručení Vás informuje prostřednictvím SMS a emailu. 
    • Doručí do druhého pracovního dne. 
    • Pokud Vás kurýr nezastihne, můžete si zásilku nechat přesměrovat  do výdejního místa Geis Point, nebo to zkusí dopravce následující den znovu.

Když už objednávka dorazí ...

Tak prvně překontrolujte neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud bude obal nést stopy hrubého zacházení a budete se obávat, že by mohlo být zboží poškozené, nemusíte takovou zásilku převzít. V takovém případě je nejlepší pořídit fotku poškozeného obalu a zaslat nám ji. 

Věříme, že všechno bude v pořádku, takže neváhejte a rozbalte zásilku co nejrychleji a už se houpejte. Udělá nám velkou radost, pokud nám třeba písnete na facebook či mail, jak se Vám Houpee líbí, jak jej užíváte. 

Vrácení zboží

Když si vybíráte zboží v kamenné prodejně, můžete si ho osahat, nechat si od prodávajícího vysvětlit a ukázat jeho skvělé vlastnosti. Jestliže však nakupujete přes internet, předem si jej neprohlédnete, a tak se může stát, že nesplňuje Vaše představy. Chceme, abyste věděli, že koupené zboží můžete během 14 dnů od převzetí bez udání důvodů vrátit. 

Záruka

Prkno má opravdu vysokou nosnost, vydrží tedy hodně, ne však vysoký žár ohně, koupání ve vodě nebo dřevorubeckou pilu. Je prostě ze dřeva. Nicméně právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě.  Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána.

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

Houpee nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

 

 

Zpět do obchodu